Artykuł sponsorowany

Wirtualna przymierzalnia okularów. Co to takiego?

Wirtualna przymierzalnia okularów. Co to takiego?

Planujesz wymianę okularów na nowe? Nie masz ochoty stać w kolejce w stacjonarnym salonie optycznym? Obecnie istnieje możliwość przymierzenia ich bez wychodzenia z domu. To wszystko dzięki wirtualnej przymierzalni. Aby z niej skorzystać wystarczy kilka prostych kroków. Jak działa wirtualna przymierzalnia i jakie są jej największe zalety? O tym w poniższym artykule. 

Jak korzystać z wirtualnej przymierzalni? 

Korzystanie z wirtualnej przymierzalni jest bardzo proste. Wystarczy kliknąć w wybrane oprawki i zaznaczyć opcję wirtualnego lustra. Okulary można przymierzyć na trzy sposoby: 

  • wybierając dostępne w galerii zdjęcie, 

  • dodając swoje zdjęcie, 

  • korzystając z kamery w telefonie. 

Każdą z oprawek można dostosować do twarzy, czyli powiększać, zmniejszać i obracać. Dzięki dostępowi do oferty salonu Nemezis można dobrać rozmiar, kształt oraz kolor oprawek i szkieł. W każdej chwili można porównać swój wygląd w wybranych okularach. 

Zalety wirtualnej przymierzalni okularów 

Pierwszą i najważniejszą zaletą wirtualnych przymierzalni okularów jest wygoda. Nie trzeba odwiedzać stacjonarnego salonu optycznego, aby przymierzyć wybrane oprawki i szkła korekcyjne. Wirtualne przymierzalnie są funkcjonalne. Dostęp do wszystkich rodzajów oprawek i szkieł pozwala wybrać jak najbardziej odpowiednie. Można także skorzystać z opcji zaawansowanej wyszukiwania okularów po rozmiarze, cenie, przeznaczeniu czy konstrukcji okularów. 

Wirtualne przymierzalnie ułatwiają zakupy. Są one coraz bardziej popularne i zaczynają zastępować zakupy tradycyjne. Znacząco wpływają na oszczędność czasu, który często spędza się w kolejkach sklepowych lub stojąc w korku. Zakupy i przymierzanie za pośrednictwem Internetu jest doskonałym rozwiązaniem dla zapracowanych osób lub mam. Opiekując się małym dzieckiem, czasem trudno jest wygospodarować odrobinę czasu na tradycyjne zakupy. Podobnie jest z osobami pracującymi. Spędzanie całych dni w firmie utrudnia, a czasem też uniemożliwia kupowanie w sklepach stacjonarnych. 

Ubrania, buty czy okulary należą do przedmiotów, których bez wcześniejszego przymierzenia raczej nie da się kupić. Można oczywiście próbować, zamawiać je podając wyłącznie swój rozmiar. Takie postępowanie jednak często kończy się zwrotem zakupionego towaru. W przypadku okularów można tego uniknąć właśnie dzięki wirtualnej przymierzalni. Jest to oszczędność czasu, pieniędzy i kłopotu z odesłaniem ich z powrotem do salonu. Dzięki wirtualnej przymierzalni zakup będzie przemyślany. Wybór dostępnych na rynku produktów jest tak szeroki, że na pewno każdy dopasuje oprawki i szkiełka do swojego wyglądu. 

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.